Проєктна робота

Проєктна робота від Німецько-українська осіння школа з агроекології та міського землеробства (агроекології та міського фермерства):
На зображенні може бути: 5 людей та текст «። Partnership Resistance fortitude Petro etro лю6oBm aprиTa Participants ShaSe ermaculture Ukraine Record oo Reactions Apps Room»
На зображенні може бути: 5 людей, екран та текст
1. Розробка овочевих полікультур.
2. Навчально-реабілітаційний центр Університету «Україна» на основі лісосаду.
3. Школа фермера з агроекології.
4. Створення громадських банків насіння та центрів переробки сільгосппродукції (на 1 слайді звук не записався).
5. Підвищення продуктивності пермакультурних центрів та екопоселень, які приймають тимчасово переміщених українців.
4. Створення громадських банків насіння та центрів переробки сільгосппродукції.
Ідеї:
Мотивація
Кооператив, мережа, соціальне підприємство який навчає людей та забезпечує технології для вирощування насіння, в т.ч. – овочів, в т.ч. у теплиці.
Є банк насіння, обмін та передача ВПО та іншим вразливим спільнотам.
Альтернатива хімічному насінню монополістів та покращення стану ґрунтів.
Вирішення проблеми харчування.
Біорізноманіття грунту.
Банки Насіння https://nasivanky.com/
Проблема розвитку проєкту:
Визначення проблеми та поточного стану справ (дотично до Банки Насіння)
Які ваші надії (наприклад, через 1, 5, 10 років… чого досягнемо для онуків)?
Полікультурні насадження (лісосади) які відновлюють біорізноманіття та здоров’я грунту.
Кооператив який навчає людей та забезпечує технології для вирощування овочів(полікультур) в теплиці.
Застосунок для дизайну
Які ваші страхи (перерахуйте основні проблеми, які потрібно вирішити, щоб досягти мети)?
Які є основні задачі (основні завдання, які потрібно вирішити, щоб досягти цілей)?
Опишіть типовий день вашого життя (наприклад, у повсякденному житті я роблю це, мені бракує того, це потрібно покращити)
Як би ви описали місце реалізації проекту (де територіально буде реалізовуватися проект і які особливості місця потрібно враховувати?)
Які найбільші задачі потрібно вирішити у конкретному місці (локації)?
Які найбільші можливості на вашого місця / локації?
Розробка рішення
У якій загальній сфері чи напрямку ви працюватимете? Чому цей напрямок перспективний?
Вправа «Колесо майбутнього»
Які зміни ми робимо?
Які будуть прямі, першочергові наслідки цих змін?
Якими будуть непрямі, другорядні наслідки цих змін?
Яке ваше унікальне бачення у межах обраної сфери?
Вправа на основі квітки цінностей, с. 29
Попросіть кожного учасника написати 3-5 основних цінностей, пов’язаних із проєктом
Згрупуйте пов’язані цінності разом
Для кожної групи напишіть, який досвід, людина та/або дія необхідні для досягнення цих цінностей
Альтернативна (до 1a) вправа визначення бачення
Ким би ми (команда) хотіли бути? (бачення проекту)
У що ми віримо? (цілі проекту Банки Насіння)
Для чого ми існуємо? (місія проекту Банки Насіння)
Чому ваше рішення краще, конкурентоздатніше за інші?
Що ви можете зробити краще за інших?
Хто ваші бенефіціари (клієнти, заради кого ви працюєте)?
За що ми відповідаємо? Яку проблему/завдання ми вирішуємо? (ваша ціннісна пропозиція)
Чим унікальне ваше рішення? Чому ваші бенефіціари віддають перевагу саме вашому рішенню перед іншими?
Який потенціал вашої команди та мережі для реалізації вашого бачення?
Опишіть всі наявні та потенційні організації та експертів, з якими ви співпрацюватиме (стейкхолдери або зацікавлені сторони) , відповівши на такі запитання:
Чим займається дана організація? (одним реченням)
Які цілі даної організації (назвіть 2-3 основні)
Чому ви в цій організації? (Що саме спонукає вас в ній працювати?)
Завтра обговорюємо (вівторок, 18 жовтня)
Оберіть можливе джерело фінансування
Втілення
– Перерахуйте всіх бенефіціарів (отримувачів вигод проєкту), приблизний розмір цих груп, ваш зв’язок із бенефіціарами
– перелічіть усі зацікавлені сторони (партнерські організації та експертів), з якими ви будете втілювати своє бачення
– які кроки вам потрібно зробити, щоб реалізувати своє бачення? Як контролювати успіх (результати) і коригувати робочий план (етапи прийняття рішень) під час реалізації проекту?
Перерахуйте всі необхідні завдання в довільному порядку.
Згрупуйте пов’язані завдання в робочі пакети
Перевірте, чи всі необхідні завдання перераховані в кожному робочому пакеті, і додайте завдання, яких бракує
Який партнерів та експертів бракує для виконання завдань?
– Які є можливі ризики та проблеми, з якими ви можете зіткнутися під час реалізації проекту? Яка ймовірність виникнення цих ризиків (низька, середня, висока) і наскільки серйозно ці ризики можуть вплинути на ваш проект (малий, середній та великий вплив)?
– Як ви налагодите контакт з бенефіціарами і поширюватимете результати проекту? Якими можуть бути показники успішності вашого проєкту для кожної групи бенефіціарів (індикатори)?
Продовження проєкту
– Як буде підтримуватися існування проєкту після закінчення періоду фінансування, на який ви подаєте заявку?
– Як може в подальшому розвиватися та продовжуватися ваш проєкт?
– Що може мотивувати зацікавлені сторони (стейкхолдерів) продовжувати співпрацю у майбутньому?
2. Навчально-реабілітаційний центр Університету «Україна» на основі лісосаду.
Розширити біоценоз місцевості де зараз лише соснова монокультура. Тобто за рахунок збагачення флори, розшириться фауна на даній місцевості.
Студенти майбутні біологи, екологи, працівники готельної і ресторанної сфери послуг університету Україна і не тільки, зможуть на практиці закріплювати теоретичні знання.
Оскільки лісо-сад буде інклюзивним для осіб з особливими потребами, то це сприятиме покращенню їх соціалізації і укріпленню здоров’я.
Місцеві відвідувачі а також з інших держав зможуть відпочивати у даному лісосаду.
Міні ферма.
Цей лісосад буде прикладом співіснування людини з природою. Тобто дбайливого ставлення до природи.
Які ваші страхи (перерахуйте основні проблеми, які потрібно вирішити, щоб досягти мети)?
Війна в країні та її наслідки.
Безпека території.
Університет повинен буде подбати про рослини, насаджені в рамках проекту, а також архітектурні об’єкти.
Які є основні задачі (основні завдання, які потрібно вирішити, щоб досягти цілей)?
Фінансування.
Створити документацію проекту.
Кошторис.
3. Школа фермера з агроекології.
На даний час в Україні ведуться бойові дії і багато внутрішньо переміщених осіб знаходяться в Західних областях України, зокрема, в Закарпатській, Тернопільській та Івано-Франківській областях. Частина з цих людей втратила житло і повинні адаптуватися до нової місцевості, шукати роботу, можливість прогодувати себе і свої родини. Часто це люди, які народилися і виросли в місті. Часто місцеві жителі спалюють рослинні рештки, займаються монокультурою. Не усвідомлення населенням процесів, що відбуваються.
Ми хотіли б створити освітньо-демонстраційний центр пермакультури в якому переселенці та місцеві жителі можуть навчитися основам сталого сільського господарства.
Аридизація клімату, зменшення біорізноманіття, деградація та ерозія грунтів, погіршення середовища проживання, безробіття, низький рівень доходів населення, голод.
Навчити людей основам сталого сільського господарства не тільки теоретично, а й на практиці.